- Heb je het pad naar jouw digitale zorg ambities helder uitgestippeld?
- Zijn de doelen van je project helder en specifiek genoeg?
- Heb je de kosten en voordelen van je nieuwe dienstverlening goed in beeld?
- Begrijp je hoe de teams tegenover digitale zorg staan?
- Is duidelijk hoe digitale zorg de huidige werkprocessen zal beïnvloeden en hoeveel aanpassing er nodig is?
- Weet je welke extra afspraken, kennis en vaardigheden er nodig zijn om je aangepaste werkproces mogelijk te maken?
- Heb je duidelijkheid over of, en hoe, je begeleiding nodig hebt?
- Heb je met je team besproken wat er nodig is aan inzet en hoe dit in het vervolg van dit traject tot uiting zal komen?
- Heb je een idee of cliënten extra ondersteuning nodig hebben wanneer digitale zorg een deel wordt van hun dagelijks leven?
- Heb je een plan dat duidelijk aangeeft wat de volgende stappen zijn en hoe je project georganiseerd wordt?
- Vertrouw je erop dat de voorgestelde stappen en ondersteuning zullen bijdragen aan de gewenste meerwaarde?
- Zijn gebruikers actief betrokken bij het beantwoorden van bovenstaande vragen?
- Is je opdrachtgever goed geïnformeerd over de impact?
- Heeft de opdrachtgever alle betrokken partijen op de hoogte gebracht van het genomen besluit?
- Is het traject onderdeel van de (meerjarige)begroting en agenda van de organisatie?