Controlevragen

  1. Voelt iedere gebruiker zich voldoende toegerust in kennis en vaardigheden en hebben medewerkers het idee dat zij voldoende vertrouwd zijn met de de digitale toepassing?
  2. Is het bedachte werkproces concreet en is voor iedereen duidelijk hoe dit toegepast wordt in de praktijk?
  3.  Zijn de getroffen technische randvoorwaarden (stabiliteit van de e-health/digitale zorg, koppeling met andere systemen, internetaansluiting/wifi-bereik, rechten en rollen, werkproces omtrent onderhoud en beheer etc.) toereikend?
  4. Is er voldoende tijd voor medewerkers om de pilot uit te voeren?
  5. Is tussendoor met regelmaat een evaluatie en intervisie gepland?
  6. Blijkt de beoogde waarde voor cliënten/patiënten en medewerkers in de praktijk?
  7. Is de toepassing en het werkproces voldoende aangepast?
  8. Kunnen medewerkers goed omgaan met het bedachte werkproces?
  9. Is bijgehouden welke feedback de pilot heeft opgeleverd en welke argumenten en keuzes gemaakt zijn voor tussentijdse aanpassingen?
  10. Is de organisatie op de hoogte (gehouden) van de voortgang en resultaten van de pilot?